un timp în care mă pierd

(singură)

la marginea mea
cerul e un plămân bolnav
de atunci

o cădelniţă luna
arde un bob de tămâie
în fiecare noapte
întind un pod de gânduri
până la tine
merg în genunchi
rugăciuni

de la o vreme simt aripile unei păsări
în pieptul meu
se zbate

deznădăjduite
bat clopote
valurile

(12 ian 2011)


ŞI-ACUM, SĂ COLINDĂM  BLOGURI!

IOANBISTRIŢEANUL (oraşul spînzuraţilor) ;

MARIA POSTU (Doar pastila impotriva insomniei…);

MARIA POSTU (Nora Iuga, o poeta exceptionala);

CRISTIAN LISANDRU (Poetul);

INCERTITUDINI (alba neagra și color);

PAUL SANDU (declaratie de iubire);

DEJA-VU ( Gândeşte pozitiv)

4 Responses to “un timp în care mă pierd”

  1. incertitudini Says:

    Ӕn fiecare noapte
    întind un pod de gânduri
    până la tine”
    limpezi cărări, gândurile tale!
    O noapte frumoasă îți doresc!

  2. Reverie « Mihaela Man Says:

    […] vizitat: Ottilia Ardeleanu, Cristian Lisandru, Cristian Dima, Cătălin Fudulu, Cosmin Ştefănescu, Gabriela Savitsky, […]

  3. Smooth jazz, un saxofon şi o femeie în rochie verde – prima parte « Says:

    […] sfârşit); MIRELA PETE (Vincent van Gogh);  BUIMACII (Scurt tratat de mecanica fluidelor);  OTTILIA ARDELEANU (Un timp în care mă pierd);  RECOMANDAREA ZILEI (Pastila zilnică de râs);  GABRIELA ELENA (Viaţa nu este o […]

  4. poezieromaneasca Says:

    Mulţumesc, Gina, pentru popasul şi pentru cuvintele lăsate aici.


Welcome