Totul e să mergi până la capăt – de Ottilia Ardeleanu

Am plăcerea să vă invit la lansarea cărții mele, Totul e să mergi până la capăt (Colecția qPOEM), pe data de 5 iunie 2016, ora 14.00, la Bookfest, București, Romexpo, Pavilion C2 (la standul editurii PARALELA 45)

Invitaţi: Felix Nicolau, Ioan Es. Pop, Călin Vlasie

Mulțumesc pe această cale domnilor Călin Vlasie, Felix Nicolau, Ioan Es. Pop pentru că-mi sunt alături!

Mi-ar face mare plăcere să veniți. Puteți confirma aici. Vă mulțumesc!

Iată întregul program al lansării: https://www.facebook.com/groups/1546923565598799/permalink/1606064346351387/

2 Responses to “Totul e să mergi până la capăt – de Ottilia Ardeleanu”

  1. deja- Vu Says:

    Felicitări, Ottilia! Mă bucur mult pentru tine. Să fie într-un ceas bun!

    • poezieromaneasca Says:

      mulțumesc, deja-vu! scuze pentru marea întârziere!


Welcome

