Mărțișor cu :)

 

Devenim mentolați pe zi ce trece. Care mai de care freacă menta! – Ottilia Ardeleanu

5 Responses to “Mărțișor cu :)”

  1. Gina Rizea Says:

    Dragă Otty, am și eu o vorbă( doar)

    http://incertitudini2008.blogspot.ro/2013/09/vorba-lunga.html

    • poezieromaneasca Says:

      biata mentă n-are nicio vină, ca să zic așa :)! mulțumesc, draga mea Gina, pentru semnul tău. am citit la tine în pagină. da, frecatul mentei a fost un ritual și este încă, dar la altă manieră, din păcate. și de aici intervin o serie de neplăceri. cine plătește?! în general cei nevinovați. cei care se întâmplă să fie în locul sortit aplicării unor decizii ingrate.

  2. poetatapreferata Says:

    M-ați făcut să zâmbesc! 😁

    • poezieromaneasca Says:

      doar atât?! eu aș fi izbucnit în râs :))).
      oricum, mă bucur chiar și pentru un zâmbet :).

      • poetatapreferata Says:

        Un zâmbet foarte larg!!! 😘


Welcome

