mi s-a întâmplat şi altfel

odată o idee
s-a strecurat în neuronii mei
neîntrebată
nu ştia că am mult de lucru şi
s-a aşezat comod ca în fotoliu
am împins-o în calculator cu degetele
ea a strigat cât a putut de tare încât
o durere mi-a înfăşurat capul
într-un turban de tifon
nu ştiu când s-a stricat relaţia între noi
că am pierdut-o pe acolo
şi s-a corupt
mi-am stors creierii ca să creez o clonă
nu avea corpul acela pentru care
mi-am pierdut minţile

(22 nov. 2011)

2 Responses to “mi s-a întâmplat şi altfel”

  1. paulgsandu Says:

    imi place finalul: “nu aveam corpul acela pentru care mi-am pierdut mintile”. in genere ne pierdem mintile de dragul altor trupuri…Ca dovada ca trupul e cel cu adevarat important

  2. Ottilia Ardeleanu Says:

    da şi nu. pentru că un trup lipsit de suflet nu poate fi decât în aparenţă demenţial. este şi motivul pentru care oamenii nu văd acelaşi trup ca fiind frumos, nu se îndrăgostesc de acelaşi trup, ş.a.m.d.

    îţi mulţumesc, Paul, pentru cuvinte.


Welcome

