RAPORT ÎNTRE DOUĂ LUCRURI de Teodor Dume

Confirmare PRIMIRE PREMII “POEZIE ŞI SUFLET”

O aştept şi pe DIANA CHIRILUC să confirme primirea premiului! Este singura de care nu mai ştiu nimic.

***********************************************************************************

astăzi voi fi un cetăţean model
o să mă spăl pe dinţi
îmi savurez cafeaua din ceaşca roşie
aşezată mereu lângă veioza de pe
noptiera de la capătul patului
verific gazul
lumina şi
uşa de la intrare
aşez cheia sub preş apoi
o să am grijă să dau prioritate
la urcare în autobus
femeilor

asta dovedeşte respect

îmi impun un salut sobru şi
privesc mimica colegilor de birou
abia apoi trec şi la celelalte
nevoi ale zilei…

şi dacă mai am timp
voi deschide fereastra şi voi privi
de o parte şi de alta ca şi cum
rânduielile lumii ar depinde de mine

sau poate o să mă pitesc tăcut
în pântecul zilei
vieţuind
ca albul în culoare

oricum îmi voi păstra chipul

ŞI-ACUM, SĂ COLINDĂM  BLOGURI!

IOANBISTRIŢEANUL (m-am săturat de eminescu) ;

MARIA POSTU (CINE MI-A OCUPAT LOCUL DE PARCARE?);

MARIA POSTU (De cine îmi pasă mie…);

CRISTIAN LISANDRU (Gogoşi cu gem la balta lu` Înecatu` – 4 –);

INCERTITUDINI (printre povești)

PAUL SANDU (de parcă caut, de parcă sunt căutat);

DEJA-VU ( ce bine că eşti)

4 Responses to “RAPORT ÎNTRE DOUĂ LUCRURI de Teodor Dume”

  1. Gogoşi cu gem la balta lu` Înecatu` – 5 - « Cristian Lisandru Says:

    […] invit şi aici – GABI (Louis Anquetin); NEA COSTACHE (Costandin); OTTILIA ARDELEANU (RAPORT ÎNTRE DOUĂ LUCRURI de Teodor Dume);  GABRIELA ELENA (Ei şi […]

  2. teodor dume Says:

    mulţumesc,
    ottilia pentru gestul generos.

    cu sinceritate,
    teodor dume,

  3. Suntem săraci, dar nu fără suflet: să o ajutăm pe Eva Maria! | Noaptebunacopii's Blog Says:

    […] https://poezieromaneasca.wordpress.com/2011/01/26/raport-intre-doua-lucruri-de-teodor-dume/ […]

  4. Ottilia Ardeleanu Says:

    Îmi place să mă mîndresc cu prietenii mei într-ale literaturii.

    Eşti binevenit!


Welcome

