unele mai puternice decât atunci când de Ottilia Ardeleanu

Femeia este o virtute pentru bărbat! – Ottilia Ardeleanu (24 ianuarie 2011)

Confirmare Primire Premii Concurs “POEZIE ŞI SUFLET” – noiembrie 2010

(dispariţie)

mi-am pierdut casa
dintr-odată
a avut rău de mare
şi-a căzut peste punte
cu toată bucătăria

atunci le-am pierdut

tot de atunci
un colţ de stâncă
înfipt în ţărm
ca un amurg rănit de zboruri
îmi ţine loc de inimă

în ritualul de seară
spumegând
îmi spală picioarele

nu simt nimic

(9 sept. 2010)

ŞI-ACUM, SĂ COLINDĂM  BLOGURI!

IOANBISTRIŢEANUL (m-am săturat de eminescu) ;

MARIA POSTU (CINE MI-A OCUPAT LOCUL DE PARCARE?);

MARIA POSTU (De cine îmi pasă mie…);

CRISTIAN LISANDRU (Gogoşi cu gem la balta lu` Înecatu` – 2 –);

INCERTITUDINI (În spatele unui bărbat);

PAUL SANDU (***);

DEJA-VU (ce bine că eşti)

3 Responses to “unele mai puternice decât atunci când de Ottilia Ardeleanu”

  1. incertitudini Says:

    ”tot de atunci
    un colţ de stâncă
    înfipt în ţărm
    ca un amurg rănit de zboruri
    îmi ţine loc de inimă”

    atât de tristă inimă..
    Atât de dureroasă realitate…

  2. poezieromaneasca Says:

    da, într-adevăr. mulţumesc pentru cuvinte.

  3. Gogoşi cu gem la balta lu` Înecatu` – 3 - « Cristian Lisandru Says:

    […] şi aici – DISPECER BLOGOSFERĂ (Guvernul taie frunze la bugetari);  MIHAELA MAN (super-ofertă); OTTILIA ARDELEANU (unele mai puternice decât atunci când); MIHAI LIKAR (halena de fitness);  TEO NEGURĂ (Trafic cu hituri); CAIUS (Tenebre); IOAN USCA […]


Welcome

