una cu gust(uri) de Ottilia Ardeleanu

pentru bloggeri: cine doreşte să nominalizeze un blog ori mai multe care i-au mers la suflet, cel puţin în 2010, să intre pe aici!

Nominalizările mele sunt:

2. Blog literar:

-jurnal:

http://incertitudini2008.blogspot.com/

-creaţie:

http://ioanbistriteanul.ro

http://paulgsandu.wordpress.com

http://maria-postu.blogspot.com

http://lisandrulisandru.wordpress.com


(şi parfum din trecut)

s-a adăpostit în mine toamna asta
cu sânii de mere

cândva le adunam în coşuri împletite
surâsul lor îmi amintea de albăcazăpada copilăriei
un fior amărui şerpuia printre vertebre

din semiluni coliere agăţam de grindă
să le ia vântul
unul îl puneam la gât şi întrebam oglinda

mă ascundeam în pod
ea venea după mine cu părul zburlit
mirosind a rugină
parcă intrase prin toate găleţile în care
adunam apa de ploaie

îi citeam
romanţele lui minulescu

mă privea cu ochi de prună
în timp ce-şi etala nurii
prin frunzişul de ceară
picura cu melancolie

(3 sept. 2010)


ŞI-ACUM, SĂ COLINDĂM  BLOGURI!

IOANBISTRIŢEANUL (m-am săturat de eminescu) ;

MARIA POSTU (Incidente repetate);

MARIA POSTU (POEME DESPRE IMPOSIBILA IMBLANZIRE);

CRISTIAN LISANDRU (Coridorul – partea a doua);

INCERTITUDINI (căutam);

PAUL SANDU (***);

DEJA-VU ( f Gândeşte pozitiv)

5 Responses to “una cu gust(uri) de Ottilia Ardeleanu”

  1. incertitudini Says:

    Ca formă a prețuirii pentru talentul tău, o nominalizare – blog de blog 2010- creație!!

  2. poezieromaneasca Says:

    îţi mulţumesc din suflet, Gina dragă!

    mă simt onorată.

  3. Cristina-Monica Moldoveanu Says:

    Mi-a plăcut mult poezia ta, Ottilia, îmbină melancolia şi fructele zemoase ale toamnei. “Un fior amărui şerpuia printre vertebre”. Şi blogul acesta este unul dintre favoritele mele, te felicit pentru tot ce ai reuşit aici. Las ca semn un cântec mai trist despre iubire şi toamnă, cu toate culorile ei.

  4. poezieromaneasca Says:

    Cristina, bine ai revenit!
    mă bucur să te aflu printre prietenii mei şi îţi mulţumesc.

    o seară frumoasă!

  5. Dulce picătură chinezească… « Cristian Lisandru – Proză. Poezie. Uneori, politichie… Says:

    […] invit şi aici -OTTILIA ARDELEANU (Una cu gust(uri);  GABI (Adriaen van der Werff); REPORTER DE TEREN (Blog de blog – 2010);  HAI CĂ SE POATE […]


Welcome

