toamna suflă greu de Ottilia Ardeleanu


(turbulenţe)

de o vreme salcia se tânguie
aplecându-se pe fereastra mea
printre crăpături
degete uscăţive
par că mă plesnesc
îmi crestează trupul
ascult pământul îşi taie venele
şi tot veninul se-adună
în gura unei pungi

sub ape tulburi
braţe întunecate pleoşcăie
valurile se împing de teamă
bolborosind
în hublou o mască speriată
scutură plete vegetale

tenebre se-ncolăcesc
pe aceea din care am fugit
când vacarmul s-a instaurat animalic

nu ştiu cine a închis toamna
dar urlă de când
e în libertate

(2 sept. 2010)


ŞI-ACUM, SĂ COLINDĂM  BLOGURI!

IOANBISTRIŢEANUL (m-am săturat de eminescu) ;

MARIA POSTU (Incidente repetate);

MARIA POSTU (POEME DESPRE IMPOSIBILA IMBLANZIRE);

CRISTIAN LISANDRU (Coridorul – partea a doua);

INCERTITUDINI (căutam);

PAUL SANDU (***);

DEJA-VU (fGândeşte pozitiv)

One Response to “toamna suflă greu de Ottilia Ardeleanu”

  1. Coridorul – partea a treia « Cristian Lisandru – Proză. Poezie. Uneori, politichie… Says:

    […] Vă invit şi aici – MIRELA PETE (Lumea în schimbare); OTTILIA ARDELEANU (toamna suflă greu); […]


Welcome

