lesbi de Ottilia Ardeleanu

((de) mult mă iubeşte)

se scutură de vremuri
răspândind polen din trecut
strănut
imagini voalate se răzleţesc
la pândă tăcerea
scorbură pentru timp

doamnă cu suflet singurătatea
îşi lasă papucii pe trepte
între frunze de iederă
mă ademeneşte înlăuntru
mă trage spre ea mă sărută brutal
mă pipăie toţi porii se dilată
se-aud bătăi la uşa mea
îi răspund
mă-ncolăcesc
de trupul ei
scrâşnesc inelele

timpul geme
turtit între noi

(29 august 2010)


ŞI-ACUM, SĂ COLINDĂM  BLOGURI!

IOANBISTRIŢEANUL (m-am săturat de eminescu) ;

MARIA POSTU (Incidente repetate);

MARIA POSTU (POEME DESPRE IMPOSIBILA IMBLANZIRE);

CRISTIAN LISANDRU („Pledoarie pentru salvarea lacrimilor” – Poeme);

INCERTITUDINI (uniforma- o pedeapsă?);

PAUL SANDU (***);

DEJA-VU ( Gândeşte pozitiv)

3 Responses to “lesbi de Ottilia Ardeleanu”

  1. Mihaela Man Says:

    Captivant tablou al singurătăţii…Un poem foarte reuşit, Ottilia!

  2. Dor « Cristian Lisandru – Proză. Poezie. Muzichie. Uneori, politichie… Says:

    […] invit şi aici – HAI CĂ SE POATE (Cadrele militare în rezervă – protest); OTTILIA ARDELEANU (lesbi); MIRELA PETE (Parfumul, note şi atitudini); ADRIAN MELICOVICI (În FAIN cu duşmanul); ALEX MAZILU […]

  3. poezieromaneasca Says:

    Mihaela, mulţumesc pentru vizită şi pentru cuvinte.
    Eşti binevenită!


Welcome

