oraşul meu pare un pompier / Ottilia Ardeleanu

Nu uitaţi să VOTAŢI, până pe 8 oct.! AICI: Poezii în concurs – aici se poate nota, recitiţi regulamentul


(de-o vară fierbinte)


îmbujorat

cu şarpele de apă în spinare

sâsâie îngrozitor

când are de stins focuri

oamenii devin roşii

aerul roşu

frige

se topesc străzile

inimile şi zorii

curg pe marginea ferestrelor

lumânări în suferinţă


timpul se dilată

călătoreşte deasupra vieţii

care arde

arde


(17 sept. 2010)

4 Responses to “oraşul meu pare un pompier / Ottilia Ardeleanu”

  1. incertitudini Says:

    Ottilia, uită-te, te rog , dacă am votat unde trebuie.

  2. poezieromaneasca Says:

    Gina, îţi mulţumesc mult. acum m-am uitat la concursul de poezie lansat de Liviu.
    mă bucur enorm pentru lucrul acesta. îţi mulţumesc pentru încrederea pe care mi-o acorzi.
    toate cele bune!

    Ottilia, cu drag

  3. Cândva în alte timpuri « Mihaela Man Says:

    […] în alte […]

  4. La piaţă « Says:

    […] PRINTRE BLOGURI – OTTILIA ARDELEANU (oraşul meu pare un pompier); Lasă un […]


Welcome

